Book by phone: +1 (865) 429-4361
Spacious Living Room with Ceiling Fan, Seasonal Fireplace and Large Flat Screen TV

Cedar Lodge 105

Guest Rating:

Vacation rental condominium. Sleeps 8, 3 bedrooms, 3 bathrooms. No pets allowed.

3919 S. River Rd. -Cedar Lodge Complex- Pigeon Forge, TN 37863 United States

The owners of Cedar Lodge 105 completely updated this unit in February 2016! The unit has been completely repainted from top to bottom with relaxing colors for your vacation enjoyment. You can enjoy your favorite sports event or family movie on the 55 inch flat screen in the open living room with beautiful new recliners and a new sofa.The master bedroom now has a 43 inch flat screen for your personal enjoyment as well. The guest bedrooms feature 37 inch flat screens. This condo has been transformed with new paintings and decor throughout to give you a brand new reason to choose Cedar Lodge 105 on the River!

We know a lot of people love Pigeon Forge, TN for all the theaters, attractions, shopping, and restaurants – and they are great! – but we also know a lot of people come here to relax and commune with nature: hiking, biking, rafting, exploring the Great Smoky Mountains. That’s why we set out to create a retreat from the world in our Cedar Lodge Condo CL105. You can certainly easily get to town to do all those other things, but if you just want to refresh and renew your spirit, we think you will find yourself relaxing on the private, oversized balcony. A lot. That’s why we furnished it with especially comfortable seating – we expect you will want to spend time here and keep the Little Pigeon River and Mother Nature company. Come on, it’s all waiting for you……

•Hardwood throughout Condo
•55" Flat Screen TV in Living Room
•43" Flat Screen TV in Master Bedroom
•37" Flat Screen TV in 2 Bedrooms
•4 DVD Players
•2 Suede Rocker/Recliners
•Ceiling Fans in Living Room and Bedrooms
•Black out Curtains in Guest Bedrooms
•Ratton, Rocking Chair, Glider & Chaise with Ottoman on Riverside Balcony
•2 Parking Passes

You also receive FREE Tickets to Local Shows and Attractions.

Cedar Lodge Condominiums on the River Property Amenities include: Cornhole, Fishing (with TN license), Seasonal Outdoor Pool/Hot Tub & BBQ Grills.

Rooms and Amenities
Property Type Condominium, 1 story, Built in 2007
Unit Code CL105
Beds 3 king beds, 1 sleeper sofa
Bathrooms 3 bathrooms
Rooms Sleeps 8, 6 dining seats
Floor Area 1364 square feet
Pets No pets allowed.
Standard Amenities baby crib, combination tub/shower, jetted tub, king, shower, sleep sofa /futon, toilet, tub, autumn foliage, caves, churches, cinemas, coin laundry, festivals, forests, library, live theater, museums, playground, rain forests, recreation center, restaurants, synagogues, theme parks, water parks, waterfalls, winery tours, zoo, DVD Player, Satellite / Cable, Television, Air Conditioning, Clothes Dryer, Elevator, Fireplace, Garage, Hair Dryer, Heating, Internet, Iron & Board, Linens Provided, Living Room, Parking, Towels Provided, Washing Machine, Coffee Maker, Dishes & Utensils, Dishwasher, Kitchen, Microwave, Oven, Refrigerator, Stove, Toaster, antiquing, bird watching, eco tourism, gambling casinos, horseback riding, outlet shopping, photography, scenic drives, sight seeing, walking, ATM/bank, fitness center, groceries, hospital, laundromat, massage therapist, medical services, Downtown, Water View, Balcony, Outdoor Grill, Heated Pool, Hot Tub, bedroom, full, shower, cycling, fishing, fly fishing, freshwater fishing, golf, hiking, hunting, hunting small game, ice skating, jet skiing, mountain biking, mountain climbing, mountaineering, rafting, skiing, spelunking, swimming, tennis, water skiing, water tubing, whitewater rafting, children welcome, non smoking only, pets not allowed, wheelchair accessible, Minimum Age Limit for Renters
Kitchen Full Kitchen, Cookware
Living Linens, Washer & Dryer, Jacuzzi Tub, Free Wi-FI, All Hardwood Floor
Business Nearby ATM, Nearby Post Office, Nearby Internet Cafe, Nearby FedEx, Nearby Bank
Convenience Area FitnessCenter, Nearby Medical Services, Nearby Grocery, Outlet Shopping, Movie Theatres, Golf Course
Outdoor Balcony, BBQ Grill, Gas Grill, Hot Tub, Shared Pool, River View, Covered Parking
Geographic Close to Town
Entertainment Cable TV, DVD Player
Average Manager Rating (Based on 6144 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 58 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
100 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • Family Weekend

    Stayed 2 days ending in May, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Frances A from Gainesville, Ga recommends this vacation rental

    We had a great time at Cedar Lodge. Staff was very helpful and friendly. Tbe rental unit was everything we expected. And the balcony over looking the river was awesome. Would def. stay here again.

    • Manager Responded on 5/17/2018

      Thank you so much for staying with us at Cedar Lodge! We are so glad you enjoyed the unit and especially the balcony facing the river, it's so serene to sit out there and hear the sound of the water flowing by. We truly appreciate you and the kind comments regarding our staff. We hope that you'll come and spend another wonderful vacation here with us again soon!

  •  
  • Excellent stay

    Stayed 2 days ending in April, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Meadowview, VA recommends this vacation rental

    Highly recommend, will be staying again.

    • Manager Responded on 4/25/2018

      Thank you so much staying with us at Cedar Lodge! We appreciate you and your excellent review. We are very grateful for your recommendation and look forward to your next visit!

  •  
  • Spring Break with family

    Stayed 3 days ending in March, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Vicki C from Jackson, OH recommends this vacation rental

    Loved the rental. It was spacious with a wonderful view of Pigeon River. Loved opening the slides and hearing the water flow. Hope to stay there again next year or sooner. This condo and the area made for many happy memories with our family!!

    • Manager Responded on 4/14/2018

      Ah!!! Making wonderful vacation memories is a treasure of life; glad you enjoyed the soothing sounds of the flowing stream from your condo/balcony. We appreciate your review, comments and look forward to your return.

  •  
  • Nice place

    Stayed 2 days ending in February, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Woodruff, Sc recommends this vacation rental

    Very clean, well decorated condo. Convenient location.

    • Manager Responded on 2/21/2018

      Thank you so much for staying with us! We appreciate you and we are very happy you all enjoyed your stay! Please come back and see us again next time you are in town!

  •  
  • Awesome trip!!

    Stayed 3 days ending in January, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Stacy V from Gaylesville, AL recommends this vacation rental

    We have stayed here before and loved this condo.
    The only negative thing I would say is we had to wait til 5:15 to check in. The room was not ready

    • Manager Responded on 1/18/2018

      Thank you for being a repeat guest with us at Whispering Pines. We appreciate your loyalty. Our check in time starts at 4 pm however our condos are not guaranteed until they are cleaned to our standards and inspected. We are terribly sorry for your wait, we just want to make sure that your condo is clean and comfortable for your stay. Thank you for your understanding and we look forward to seeing you again soon.

  •  
  • bucket list Christmas trip

    Stayed 6 days ending in December, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Joanna F from Madison, VA recommends this vacation rental

    it was fabulous. the place was great. loved that all bath had entrance from bedroom. Liked the hardwood floors s. carpet too

    • Manager Responded on 1/1/2018

      Love bucket lists! Thanks for vacationing with us and for your kind comments regarding your stay with us. We hope you made many Smoky Mountain memories!

  •  
  • Great place and location

    Stayed 2 days ending in December, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from oneonta, al recommends this vacation rental

    Everything was great. Unit was clean and comfortable. Excellent view of river off balcony. Good location. Would definitely stay there again.

    • Manager Responded on 12/23/2017

      We are glad that you had a great time at Cedar Lodge Condos on the River in Pigeon Forge. We appreciate your perfect review and comments and look forward to your return.

  •  
  • Christmas

    Stayed 3 days ending in December, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Steve/Sheila P from Murfreesboro, Tennessee recommends this vacation rental

    Love staying here. Very quiet peaceful and the rooms are super clean.

    • Manager Responded on 12/19/2017

      We are glad that you enjoyed the peacefulness and serenity at Cedar Lodge Condos on the River in Pigeon Forge; yet you were so close to the parkway. We appreciate your perfect review and comments and look forward to your return.

  •  
  • Perfect Getaway!

    Stayed 3 days ending in December, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Flatgap, KY recommends this vacation rental

    Thursday, Friday and Saturday is just not enough time for family to catch up plus do a fraction of the fun things the Smokies offer! We could have simply stayed in our condo and let the world go by..Perfect location, condo layout and super easy to find (duh...Dixie Stampede backside!)
    We hope to be back next year!

    • Manager Responded on 12/18/2017

      Thank you! We hope you make it back next year too! Thanks so much for spending a few days with us and we hope you and your family made some great memories while in Pigeon Forge!

  •  
  • Excellant

    Stayed 5 days ending in November, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Patty S from Sandy Hook, MS recommends this vacation rental

    We definitely plan to stay here. It was easy to get to and in an excellent location.

    • Manager Responded on 11/28/2017

      Great! Thank you for spending time with us and we hope we can see you again soon!

  •  
  • Great time in Pigeon Forge

    Stayed 2 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from westminster, sc recommends this vacation rental

    Clean, quiet, comfortable, convenient, and enjoyable. Planning to stay again.

    • Manager Responded on 10/26/2017

      Awesome! We are so happy you all had a great time with us and we hope we can see you again next time you are in town!

  •  
  • Perfect!!

    Stayed 3 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Michael C from Oxford, Al recommends this vacation rental

    This condo could not be any better!!
    Super clean and tastefully decorated. We love it.
    As an added bonus you could sit outside and listen to the was wonderful! We will most definitely stay there again!!

    • Manager Responded on 11/5/2017

      Thank you for choosing to stay with us at Cedar Lodge. We are so pleased to hear that you had such a pleasant experience with us. We look forward to seeing you next time that you are visiting Pigeon Forge.

  •  
  • Great weekend stay

    Stayed 2 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Joey A from London, Kentucky recommends this vacation rental

    Went for a family weekend stay. The condo was perfect size for our group and was well maintained. Check-in was fast and easy.

    • Manager Responded on 10/19/2017

      Thank you for vacationing with us and we hope you choose to stay with us the next time you are in the Pigeon Forge area.

  •  
  • Pigeon Forge August Get Away

    Stayed 4 days ending in August, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Emma P from Statesville, NC recommends this vacation rental

    We had a wonderful time. Enjoyed all the shows we seen, good eating and shopping.

    • Manager Responded on 9/20/2017

      Thank you for choosing Cedar Lodge Resort during your recent August getaway. We are so happy that you had a wonderful time staying with us. We appreciate your review and hope to see you again when visiting the Pigeon Forge area.

  •  
  • Cedar Lodge

    Stayed 4 days ending in August, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    TERESA H from Mechanicsville, VA recommends this vacation rental

    This condo was absolutely perfect for our stay in Pigeon Forge. It was very clean, very well maintained, very comfy, and boasted beautiful decor. Our favorite place was on the spacious back balcony which overlooked the river. Very tranquil and peaceful. It was also in a perfect location for the things we wanted to do while there. The complex itself was very quiet. The office staff was very friendly and helpful. Would most definitely stay here again.

    • Manager Responded on 8/13/2017

      Thank you for vacationing with us at Cedar Lodge Condos on the River in Pigeon Forge, TN. We appreciate your excellent review and comments; glad you had a great time and that you plan to return.

  •  
  • Wonderful Stay

    Stayed 2 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Karla M from Mt. Sterling, KY recommends this vacation rental

    Cedar Lodge is a great place to stay when in the Pigeon Forge area. The condos and really the entire property is very clean and well maintained. This property is located on the river and there is nothing like sitting on the balcony or waking up to the sound of the river flowing by. This unit was nicely decorated and up to date. This is a great place to spend a few days or longer to recharge and to appreciate this area. Resort Property Management is a wonderful group to work with to ensure that your time in Pigeon Forge is memorable.

    • Manager Responded on 7/12/2017

      Thank you for your perfect review and outstanding comments. We look forward to your return visit to enjoy the beautiful area and to recharge.

  •  
  • Cedar lodge

    Stayed 2 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Steve/Sheila P from Murfreesboro, Tennessee recommends this vacation rental

    Home away from home!

    • Manager Responded on 6/27/2017

      Great! It is always a wonderful experience to visit your home away from home. We appreciate your visit, excellent review and comment. We look forward to your return.

  •  
  • Great location! Perfect River View!

    Stayed 8 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Pittsboro, NC recommends this vacation rental

    My family of 4 and my parents stayed here in June 2017. The furnishings were up-to-date and the unit was very clean. There were a couple of typical maintenance things to be addressed, but nothing out of the ordinary for a rental (curtain rod was coming loose, carpet was worn in some areas). The balcony overlooking the river was our favorite part. The pool wasn't that of an expensive Disney resort, but it was perfect for us and was never crowded. Hot tub was great! Another advantage of this location is that it is one block off the Parkway, so you can easily get to everything in PF, yet it is only one building of condos, so it's not crazy crowded and loud like those large resorts. All KING beds was a plus for us as well. We enjoyed it! Would highly recommend for a nice affordable getaway with practical amenities (not overpaying for amenities you might never use). It's like a little hidden gem you want to tell everyone about, but keep a secret at the same time. :)

    • Manager Responded on 6/27/2017

      Thank you so very much for all your kind words! We really appreciate you taking the time to provide such a wonderful review. We are happy you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you with us next time you are in town!

  •  
  • Pigeon Forge Vacation 2017

    Stayed 7 days ending in June, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Juanita P from Gray, Ga. recommends this vacation rental

    Cedar Lodge location is great for families. Located off the Parkway, it is quieter and less traffic. Beautiful view of River from balcony. Convenient for walking to surrounding areas. We loved staying there and highly recommend it.

    • Manager Responded on 6/12/2017

      We love our Cedar Lodge Property and love being by the River as well. It's just so nice and relaxing. It is quieter than our Bear Crossing and Whispering Pines properties and is a great place for couples and small families to enjoy while in Pigeon Forge. Since it is located right behind Dixie Stampede, it has the feel of being away from everything, but yet is a short walk to the Parkway. Thank you for taking the time to tell us about your stay and we certainly look forward to having you vacation with us in the future!

  •  
  • 2017 Girl Getaway Weekend

    Stayed 2 days ending in May, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Laurie V from Lebanon, Tennessee recommends this vacation rental

    We had another wonderful time in our unit. Early mornings on the back balcony overlooking the river as we drank our coffee and watched the ducks was very relaxing.

    • Manager Responded on 6/2/2017

      There is nothing quite like a Girls' Getaway Weekend with coffee on the balcony and a lovely stream and ducks below your balcony. You probably did some shopping and dining at the wonderful restaurants in the area, also. We look forward to your return. The stream and ducks are waiting.

  •  
  • God's Good

    Stayed 5 days ending in April, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Tony W from Wilsonville, AL recommends this vacation rental

    Had another great stay at Cedar Lodge. Was disappointed about no free night in April. Seems we have internet problems on every stay. Over-all ROOM and everything else great. Thanks!

    • Manager Responded on 4/24/2017

      Great to hear that you had another wonderful experience while staying with us at Cedar Lodge. Please always ask for your 10% returning guest discount when making your reservations. Please be sure to let us know if you have an issue during your stay, we are to help you have the best getaway possible. We appreciate your feedback and welcome you back again soon.

  •  
  • Spring Break

    Stayed 4 days ending in March, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Sherry M from Madisonville, Tn recommends this vacation rental

    The Condo was very nice. Our stay was very comfortable. I was somewhat disappointed with not being able to use the facilities (pool, lazy river) at Whispering pines. I think the advertisement was somewhat misleading on this. But other than that, we had a very nice stay.

    • Manager Responded on 4/6/2017

      Thank you for saying with us at Cedar Lodge. We are so glad that you had a comfortable spring break getaway. Our outdoor pools and lazy river have not opened for the season yet. The facilities are owned by the Home Owners Association for each resort and that means as a guest you are able to use the facilities at the resort that you are staying. We are sorry to hear that you were disappointed however we do not advertise that other resorts are able to use the Whispering Pines amenities. Thank you for your review and we look forward to seeing you next time.

  •  
  • Best condo to stay!!!

    Stayed 3 days ending in March, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Cunningham, Tn recommends this vacation rental

    The condo was the best we have stayed in all the years we have been coming to Pigeon Forge. It was very clean & everything was provided. We really enjoyed the balcony overlooking the river also.

    • Manager Responded on 4/15/2017

      Thank you so much for all the kind words! We love our little homes away from home. So happy you enjoyed your stay and we hope to see you again next time you are in town!

  •  
  • CL-105

    Stayed 2 days ending in January, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Amanda E from Rutherfordton, NC recommends this vacation rental

    The condo was clean. Great location. We had a private balcony with a view of the river.

    • Manager Responded on 1/18/2017

      Thank you for staying with us at Cedar Lodge on the River. We appreciate your review and look forward to seeing you again soon!

  •  
  • Nice Stay, Only 1 Complaint

    Stayed 3 days ending in January, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Roy F from Madisonville, TN recommends this vacation rental

    Everything was very nice and the unit was clean and tidy, so there was no issue with the unit itself. However, with Cedar Lodge we had a complaint because we had snow overnight that blew in and covered the steps from the 1st floor down. When we went to get on the elevator, it was not working. This made it very difficult and hazardous for myself, I have bad knees & walk with a cane, and for my elderly parents, my dad has a prosthetic leg and is handicapped and my mother has bad knees as well. No matter whether the elevator was working or not, the stairs should have been cleared that morning just from a fire safety issue point. No one was in the office at 4:30 (was supposed to be someone there until 6 we were told) and the steps had not been cleared when we returned, but thankfully the elevator was working again. We have stayed here many times before and never had an issue like this, but very disappointed at the lack of response on Cedar Lodge's part.

    • Manager Responded on 1/11/2017

      Thank you very much for staying with us! We appreciate you! We are sorry to hear about the issues you experienced during your stay and we understand completely. The elevator was operational during your entire stay we sent maintenance over to check it immediately after receiving your call to our after hours number. At the time you called we were actually at the office at Whispering Pines but due to the snow several of our employees were unable to get out of there homes due the road conditions and we were forced to close the Cedar Lodge office unfortunately. Our main office number rings at all three of our properties and is posted on the outside of Cedar Lodge as well as being listed on the welcome packet information provided at check-in. If we had know the snow on the staircase was an immediate issue for you we would have found a way to clear it was soon as possible but unfortunately we were not aware of you having this issue and we were unable to clear the snow as fast as we would have liked. Again we are sorry for the issues and it is not common for us to have such a large snowfall. Please make sure to call the main number to our offices to ensure you get prompt service! Thank you again for staying with us and we hope to see you again soon!

  •  
  • Vacation time!

    Stayed 2 days ending in December, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Lisa H from Mouth of Wilson, VA recommends this vacation rental

    This condo was very clean and decorated for Christmas. It is located just off the main road in Pigeon Forge. I would highly recommend this place.

    • Manager Responded on 12/14/2016

      We are so glad that you enjoyed your recent stay at Cedar Lodge. Thank you for your kind comments regarding the cleanliness of the condo, our housekeeping staff works very hard for our guests. Our condo owners decorate their condos for your enjoyment, so happy you loved it. We appreciate you and look forward to seeing you again in 2017.

  •  
  • Excellent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Stayed 3 days ending in October, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Melvin H from Louisville, KY recommends this vacation rental

    We have stayed in many rentals, but this one by for was the best in terms of cleanliness. Very comfortable room even though the master was a little cold.

    • Manager Responded on 10/27/2016

      Thank you for your visit, excellent review and impressive comments. We hope that you will stay with us again at Cedar Lodge Condos on the River in Pigeon Forge, TN.

  •  
  • My wonderful stay

    Stayed 5 days ending in October, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Rome, Georgia recommends this vacation rental

    We love this place! We have stayed here before and we will be back!

    • Manager Responded on 10/5/2016

      Thank you so much, we look forward to seeing you again!

  •  
  • Stay was great!

    Stayed 4 days ending in September, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Carl & Judy C from Gallipolis, OH recommends this vacation rental

    Condo was great! Needs a hair dryer in master bedroom ??

    • Manager Responded on 9/30/2016

      Thank you for staying with us at Cedar Lodge. We are so glad to know that you enjoyed condo 105. We will look into the hair dryer for the master bedroom. Thank you for your feedback. We hope to see you again soon!

  •  
  • Fun with family

    Stayed 3 days ending in September, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Lebanon, TN recommends this vacation rental

    $upper

    • Manager Responded on 9/23/2016

      Thank you for staying with us at Cedar Lodge. We are glad that you and your family had a fun time while staying with us. We appreciate you business and hope to see you again soon!

  •  
  • Smoky Mt Vacation

    Stayed 5 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Jennifer J from Warner Robins, Ga recommends this vacation rental

    This unit was everything advertised and more. Three couples shared this place and it was perfect. Each having a private bath was exactly what we were looking for. and the furnished balcony overlooking the river was a huge highlight. Would highly recommend this place.

    • Manager Responded on 9/6/2016

      Thank you so much for all the kind words! Glad you enjoyed your time with us!

  •  
  • Clean, Pleasant, Convienient.

    Stayed 3 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Greer, SC recommends this vacation rental

    Very good rental experience, and great customer service. Room was exactly as promised, clean and convenient to everything we wanted to do. I would highly recommend this room to anyone with only one qualification. There seems to be one new mattress and two older ones. The older ones aren't horrible, but not nearly as comfortable. I spent my evenings in the recliner. To be fair, I will confess that I am stickler for a comfortable bed. May not be as big of a deal to others.

    • Manager Responded on 8/22/2016

      Wonderful! We are so glad to hear that you all enjoyed your time at Cedar Lodge and in Pigeon Forge. Thank you for your kind comments, we hope to have you stay again soon!

  •  
  • Awesome place!

    Stayed 6 days ending in July, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Stafford, VA recommends this vacation rental

    The condo worked out great for us! It was very clean and had everything we needed! The view is of a little creek, not mountains. This was not an issue for us. Quiet but close to everything!

    • Manager Responded on 8/16/2016

      Glad you enjoyed it! We do have condos at Whispering Pines which provide a mountain view, come stay again any time!

  •  
  • Good Place to Stay

    Stayed 7 days ending in July, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Phillip W from Rushsylvania, OH recommends this vacation rental

    Nice Place. Good location. Close to Parkway and all it's activities. River behind property was nice, gave kids something to do (fish) while we weren't out running around. Little issue with the air conditioning unit - it wasn't cooling like it should have been. Maintenance said been having issues with the unit but they came right away and had the problem fixed in no time. Overall good time. Thanks!

    • Manager Responded on 7/26/2016

      We are glad that you enjoyed staying at Cedar Lodge. The Little Pigeon River is a great place for young and old to fish or just cool off. We are glad that maintenance was able to take care of your a/c issue promptly. We appreciate you and your positive feedback. We hope that you can visit us again soon.

  •  
  • Awesome condo

    Stayed 2 days ending in July, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Roland P from Scottsboro, AL recommends this vacation rental

    We had a wonderful time in this condo. Very nice and very accommodating. Loved being by the river. Excellent location.

    • Manager Responded on 7/14/2016

      Nothing like being right next to the river in the middle of summer heat, happy you had a wonderful time....come on back!

  •  
  • River view is great

    Stayed 5 days ending in June, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Pascagoula, MS recommends this vacation rental

    River view from balcony was great! Decor was nice. Only problem we had was The condo was hot when we arrived.Thermostat on 70 and temp was 77*. Apparently the unit was frozen up. We left the unit off for approx 8 hrs and no problem after that. The instruction card by the thermostat is there for a reason the cleaning staff need to heed the instructions.

    • Manager Responded on 7/28/2016

      Thank you for the feed back! Please let us know immediately when you encounter any issue during your stay and we will make it right! Please stay with us again soon! Glad you enjoyed the river, it's great!

  •  
  • Our quick trip to the Smokeys

    Stayed 4 days ending in June, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Greenville, KY recommends this vacation rental

    We decided on a whim to go to the Smokeys for a visit.Reservations were quick and easy with a military discount ! The condo was very clean and comfortable.The furniture was not worn and all reported their bed to be comfortable.We had coffee every morning on the balcony enjoying family time and the river with lots of ducks and geese.Cedar lodge is just behind Dixie Stampede,so it was in a quiet location away from the traffic noise.I would highly recommend this property.

    • Manager Responded on 6/10/2016

      Well, thank you for your kind comments! We are so glad you chose to take a trip to the Smokies and are delighted you chose to stay with us at Cedar Lodge. We appreciate you! We love sitting on that balcony ourselves, it is just so relaxing. We hope you are able to come back to Pigeon Forge soon - we would love to have you visit with us again.

  •  
  • Sharp Ladies

    Stayed 2 days ending in May, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Robert E from Rome, GA recommends this vacation rental

    This was the two day culmination of a trip with 4 senior adult sisters, and one spouse. The three bedrooms accommodated our needs better than any rooms we found in Virginia and Pennsylvania. Neat, beautifully decorated, spacious and three king size comfortable beds were all very much appreciated. Wifi and flat screen tv's in each room were a blessing. Highly recommend for any group which could use three bedrooms, living and dining area, kitchen and full baths for each bedroom.

    • Manager Responded on 6/11/2016

      How wonderful! Thank you for the great feedback! Always makes us feel good to know people enjoy our accommodations, we work very hard to make sure every guest has a great time with us.....come back soon!

  •  
  • Loved this place

    Stayed 5 days ending in May, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Tonya C from Vincent, Alabama recommends this vacation rental

    My family and my sisters family stayed here for a week and we loved it very nice and very clean place we will definitely stay here again ??

    • Manager Responded on 6/25/2016

      Awesome! Glad you loved being with us! Come back soon!

  •  
  • Beautiful view beautiful condo

    Stayed 4 days ending in May, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Bobby L from Monroe, NC recommends this vacation rental

    Very relaxing

    • Manager Responded on 5/22/2016

      Thank you for staying with us at Cedar Lodge. We appreciate your review and are so glad that you had a very relaxing stay in condo 105. Thank you for your business and we look forward to seeing you again soon.

  •  
  • Home away from home

    Stayed 3 days ending in March, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Ashley W from Greenwood, MS recommends this vacation rental

    My vacation experience was very nice. The condo was clean, spacious, and breath taking. The stream behind the condo was an added feature.

    • Manager Responded on 3/29/2016

      Great! Glad you enjoyed your stay! We take pride in our little home away from home and love it when our guests enjoy themselves.

  •  
  • Extra Special Service

    Stayed 2 days ending in October, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Amy S from Frankfort, Kentucky recommends this vacation rental

    Our condo was beautiful, clean and conveniently located in a great area. The staff was friendly and helpful. Additionally, we left something important behind in our room and the cleaning staff looked for it, found it and the staff mailed it back to us--wonderful experience!

    • Manager Responded on 10/20/2015

      Thank you for staying with us at Cedar Lodge Resort. We are happy to hear that you enjoyed your condo and the convenient location to everything in Pigeon Forge. We are so glad we could help get your special item back to you. Thank you for your kind comment regarding our staff and our resort. We appreciate you and hope to see you again in the future.

  •  
  • goodtime

    Stayed 3 days ending in July, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Rita K from Bruceton, TN recommends this vacation rental

    Great

    • Manager Responded on 7/26/2015

      Thank you for being OUR guest at Cedar Lodge on the River. We are pleased to hear that you had a great stay. Please come back and visit with us again.

  •  
  • Wonderful Stay

    Stayed 2 days ending in July, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Joyce M from Crawley, WV recommends this vacation rental

    Perfect for a family trip! It was exactly as described and very relaxing. We will be visiting again soon. One suggestion is the free passes should be for the entire stay as there is so much to do and hard to get it all in daily. We would have been more apt to use them if they didn't expire daily.

    • Manager Responded on 7/17/2015

      We are glad that you had a perfect family trip at Cedar Lodge Condos on the River unit 105. The free passes are for each of your paid days. You may go to each venue daily and get 1 adult free pass; the passes do not transfer to another day. Remember, whenever you go to a venue, you will get 1 adult in free if it is a paid day. You received 1 FREE night, so after spending one night with us, you could go to any or all venues per day and get one adult in free. Thank you for your review and your plans to return to stay with us.

  •  
  • Excellent place to stay

    Stayed 3 days ending in July, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Winona, MS recommends this vacation rental

    It was perfect for our family. We had plenty of room and privacy. The rooms were very clean. I would recommend this rental and for sure stay here again. The location was great too!

    • Manager Responded on 7/15/2015

      Thank you for your kind words. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate you staying with us and for recommending us to others. We hope that you can visit us again in the near future.

  •  
  • Excellent!

    Stayed 2 days ending in July, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Judy C from Lebanon, TN recommends this vacation rental

    Perfect in every way

    • Manager Responded on 7/24/2015

      Your review is music to our ears. We appreciate you and look forward to your next stay with us.

  •  
  • Very Impressive and exactly as advertised

    Stayed 4 days ending in June, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Fairfirld, OH recommends this vacation rental

    The unit was a three bedroom three bath that was exactly what we needed. We were not disappointed with anything. The unit was clean, the layout exactly as advertised and the location was perfect

    • Manager Responded on 6/23/2015

      We are so pleased you enjoyed your entire experience at Cedar Lodge! We appreciate your patronage and look forward to your next visit.

  •  
  • Wonderful Vacation

    Stayed 4 days ending in May, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Ann J from Indpls., In. recommends this vacation rental

    We loved this condo at Cedar Lodge! We have stayed at Whispering Pines also and it was great too. I will be staying here again I know. Just loved it!

    • Manager Responded on 6/13/2015

      THANK YOU! We love love CL105 too! It is perfect! We appreciate you so much and we are SO GLAD you keep choosing us to stay with!

  •  
  • BEST GET AWAY PLACE IN PIGEON FORGE

    Stayed 4 days ending in March, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Jimmie L from Olive Branch, MS recommends this vacation rental

    My vacation experience was awesome!!!!I enjoyed the peace and quiet of the balcony with the flow of the river. I was able to relax and sleep very peacefully. The kitchen was very clean and equipped with everything we needed.One more thing the Lady at the front desk was very informative and polite.She answered all of our questions with a smile. thank you Cedar Lodge

    • Manager Responded on 3/31/2015

      We are so happy you enjoyed your entire experience at Cedar Lodge! Thank you for staying with us! We hope to see you soon.

  •  
  • home away from home

    Stayed 4 days ending in March, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Darrell & Tracy W from Salyersville, KY recommends this vacation rental

    really nice and huge rooms

    • Manager Responded on 3/20/2015

      Thank you for staying with us at Whispering Pines. We are so happy to know that you felt right at home while staying with us. We look forward to seeing you again real soon.

  •  
  • best girls trip ever.

    Stayed 2 days ending in March, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Anna H from Dawsonville, GA recommends this vacation rental

    This place is wonderful. I will definitely be back.

    • Manager Responded on 3/13/2015

      Thank you so much for your review. We are so pleased to hear the girls trip was a success while staying with us at Cedar Lodge. We really appreciate you and look forward to see you again very soon.

  •  
  • Wonderful getaway!!

    Stayed 2 days ending in January, 2015

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Luray, VA recommends this vacation rental

    Everything was just like it said it would be. Plenty of room for everyone, excellent location, very clean. Can't wait to come again.

    • Manager Responded on 1/6/2015

      Thank you so much for your wonderful review of your recent stay at Cedar Lodge. We are pleased to know you found the condo to be clean, spacious and that you enjoyed the great location of the resort. We look forward to seeing you again 2015.

  •  
  • Smokey Mtn Cedar Lodge Condo 105

    Stayed 3 days ending in December, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    James G from Baileyton, AL recommends this vacation rental

    We were allowed to occupy the unit 2 hours early, which was a plus. The unit was clean and as advertised online, but needs updating on the televisions in two smaller bedrooms, and needs to be HD compatible on all tv's. Also, need new pillows on the beds. Would like the offer for show tickets to be two of one show each day rather than 1 each for three shows daily. The unit did fit for our group of six, and I would reccommend the unit with the updates. The location is great for Dixie Stampede, Dollywood and driving to Gatlinburg. Plan to stay there, Whispering Pines or Bear Lodge in the future.

    • Manager Responded on 12/27/2014

      Thank you for visiting with us at Cedar Lodge! We are happy to hear you found the condo to be clean upon arrival. I will email the owners of that condo and give them your suggestions on the TV's so they can look into possibly upgrading those soon. I know they want all of their guests to have a satisfactory stay in their condo as much as we do. Again, thanks for staying and we hope you are able to return soon!

  •  
  • National Quartet Conv

    Stayed 3 days ending in September, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Vivian D from Bluffton, SC recommends this vacation rental

    Nice, clean, beautiful view.
    Great place to stay.

    • Manager Responded on 10/1/2014

      We appreciate you staying with us at Cedar Lodge so much!

  •  
  • Girls getaway

    Stayed 4 days ending in September, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Walhalla, SC recommends this vacation rental

    We had a wonderful time. The condo was just what we needed for a restful stay. Sitting on the balcony listing to the creek was so peaceful. Can't wait to go again.

    • Manager Responded on 9/27/2014

      Thank you so much for staying with us at Cedar Lodge Resort. We are thrilled that you had a restful stay and enjoyed the peacefulness of the river view. We cant wait to see you again.

  •  
  • Satisfied traveler

    Stayed 4 days ending in September, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Cincinnati, ohio recommends this vacation rental

    We have stayed here before and like the location. Condo was clean and loved the balcony. Office staff was very nice and friendly.

    • Manager Responded on 10/11/2014

      Thank you for being a repeat guest with us. We appreciate you and your kind words regarding the staff . We are happy that you enjoyed the condo location and the view from the balcony. We hope to see you back soon.

  •  
  • July family trip

    Stayed 3 days ending in July, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    George B from Dover, KY recommends this vacation rental

    Good.

    • Manager Responded on 8/7/2014

      Thanks for vacationing with us!

  •  
  • Great vacation!

    Stayed 3 days ending in June, 2014

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Joyce M from Taylors, SC recommends this vacation rental

    We were very pleased with this rental. Liked having a bathroom for each bedroom. Loved sitting out on the balcony watching the ducks and listening to the river. Convenient to Dixie Stampede (right across the road) and Dollywood (about 1 mile). You can get right onto Teaster Drive which lets you avoid the Parkway traffic. We would definitely consider this condo next time we come.

    • Manager Responded on 7/19/2014

      Yes, Cedar Lodge is in a great location! Glad you enjoyed the property and the condo! We look forward to having you stay with us in the future.

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Promo Savings: Remove
Discounted Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:
What's this?

A promo code is for special discounts and may have been provided to you in either a newsletter, email or other correspondence from the manager or owner of this property.

*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes
https://www.youtube.com/watch?v=qaRZ42QhEEI

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
35.77963,-83.544048

Resort Properties Management 205 Ogle Drive Pigeon Forge, TN 37863 +1 (865) 429-4361 info@whisperingpinescondos.com

© 1999 - 2018 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon